توزیع ۸۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان همزمان با میلاد حضرت علی (ع) در استان مرکزی

حجت الاسلام مرادی از تهیه و توزیع ۸۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان مرکزی همزمان با میلاد حضرت علی علیه السلام خبر داد.

 

حجت الاسلام  « هاشم مرادی» صمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت امام علی علیه السلام به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: بنیاد غدیر استان برنامه های گسترده ای را در این راستا در نظر گرفته است که با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت افراد این برنامه ها بیشتر با بهره گیری از فضای مجازی اجرا می شود.

 

دبیر بنیاد غدیر استان مرکزی با اشاره به تهیه و توزیع 80 هزار بسته معیشتی برای نیازمندان در این ایام افزود: این بسته ها به همت بنیاد غدیر و همدلی و همراهی دستگاه ها و کمک های مردمی تهیه و در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی ادامه داد: بسته های تهیه شده شامل بسته های معیشتی  و مواد غذایی، جهیزیه ویژه نو عروسان، لوازم التحریر، تبلت برای دانش آموزان نیازمند و.... است.

 

این مقام مسئول همچنین به برگزاری همایش ملی علل و پیامدهای فقر فرهنگی و فرهنگ فقر در سیره امام علی(ع) نیز اشاره کرد و گفت: این همایش امروز با حضور  آیت الله صدیقی دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر آیت الله دری نجف آبادی و جمعی از دانشگاهیان و روحانیون برگزار شد.

 

دبیر بنیاد غدیر استان مرکزی همچنین به هماهنگی با نانوایی ها و سوپرمارکت های امین محلات برای کمک های خیرین و نیکوکاران اشاره کرد و گفت: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند به نانوایی ها و سوپر مارکت های معتمد محل مراجعه و حساب های دفتری افراد را پرداخت و یا مبلغ مورد نظر خود را برای اهدای نان به نیازمندان پرداخت کنند.

 

حجت الاسلام مردای در ادامه با اشاره به اینکه در راستای برگزاری برنامه های با شکوه همزمان با میلاد با سعادت امام علی(ع) 13کمیته تشکیل شده است، ادامه داد: کمیته فرهنگی، اکرام علوی، محرومیت زدایی، هنری، بقاع متبرکه، مساجد، روحانیون و هیئت های مذهبی، اصناف و بازاریان، دانش آموزی، کودک و نوجوان، موکب داران و روابط عمومی و اطلاع رسانی از جمله این کمیته ها هستند.

 

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان مرکزی همچنین به برگزاری مسابقه پیامکی از شبکه استانی آفتاب خبر داد و گفت: این مسابقه از کتاب منشور حکومت علوی برگزار می شود که سوالات از طریق صدا و سیمای استان پخش و هر شب به 10 نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا می شود.

 

وی حرکت کاروان شادی را از دیگر برنامه های بنیاد غدیر در این ایام دانست و اضافه کرد: این کاروان در سطح شهر به ویژه در مناطق حاشیه ای و کمتر برخوردار حضور یافته و برنامه های مختلف جشن و شادی و سرود برگزار می کند.

کد خبر 1031351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha