کارگاه ساخت نیم ضریح امیرالمومنین(ع) در صحن حضرت زهرا(س) افتتاح شد

اسلام خواه با یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی که بنیانگذار سازمان بازسازی عتبات عالیات استان البرز است گفت: کارگاه ساخت نیم ضریح امیرالمومنین(ع) در صحن حضرت زهرا(س) افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علی اسلام خواه» طی آئین افتتاح کارگاه ساخت نیم ضریح امیرالمومنین(ع) که چهارشنبه ۶ اسفند در محمدشهر کرج برگزار شد گفت: کارگاه ساخت نیم ضریح امیرالمومنین(ع) در صحن حضرت زهرا(س) به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) افتتاح شد.

 

رئیس سازمان بازسازی عتبات عالیات استان البرز افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی مکتبی را بنیان نهاد که براساس آن خدمت به عتبات عالیات مقدسه یکی از اهداف و رسالت های شیعیان است.

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه روحیه ایثار و از خودگذشتگی بیان کرد: اطاعت از مولا یکی از تکالیف شرعی است و امروز هر یک از شیعیان خود را برای خدمت رسانی به اهل بیت(ع) و ولایت مکلف می دانند. 

 

اسلام خواه بیان کرد: استان البرز به ویژه مردم خدمتگذار محمدشهر در جهت خدمت رسانی به عتبات مقدسه نقش ویژه و ممتازی داشته اند و دارند.

 

وی اظهار کرد: راه اندازی کارگاه ساخت نیم ضریح امیرالمومنین(ع) در صحن حضرت زهرا(س) یکی از توفقیاتی است که نصیب و روزی مردم محمدشهر و استان البرز شده است. 

 

 

 

رئیس سازمان عتبات عالیات استان البرز خاطرنشان کرد: خدمت رسانی و اهتمام ویژه خیران و دوستداران اهل بیت(ع) به منظور تأمین اعتبار لازم این ضریح مقدس، زمینه رضایت الهی است. 

 

 

 

 

کد خبر 1031368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha