بازار گرم سلفی در روز سرد برفی

بارش برف که از بامداد چهارشنبه در بندر آستارا آغاز شده بود چهره این شهر مرزی را سفید کرد و بازار سلفی در گوشه گوشه آن گرم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، بارش برف که از بامداد روز گذشته(چهارشنبه، ۶ اسفند) در شهرستان آستارا آغاز شده بود، علاوه بر ارتفاعات و جاده ها، سطح شهر را نیز سفیدپوش کرد و موجب خوشحالی مردم به ویژه کشاورزان شد.

 

شهروندان آستارایی امروز در گوشه گوشه شهر در حال سلفی گرفتن و ثبت خاطرات بودند و تعدادی نیز عکس های خود در یک روز برفی زیبا در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

 

کودکان، نوجوانان و جوانان نیز بی تفاوت به سردی هوا با انرژی هرچه بیشتر و با شور و شعفی خاص به برف بازی مشغول بودند.

 

همچنین امروز بازار ساخت آدم های برفی در گوشه گوشه شهر حسابی گرم بود و خانواده ها همراه با فرزندانشان به خیابان ها رفته و با ساخت آدمک های برفی، شادی وصف ناپذیری را تجربه کردند.

 

بارش برف در شهر آستارا اگرچه مشکلاتی برای مردم به وجود آورد اما برخی از شهروندان نیز از فرصت استفاده کرده و سعی کردند لحظات شادی را برای خود و خانواده هایشان رقم بزنند.

 

گفتنی است، در مناطق جلگه ای شهرستان آستارا ۳۵ تا ۵۰ سانتی متر و در ارتفاعات نیز ۸۰ تا ۱۰۰ سانتی متر برف به زمین نشسته است.

 

پلیس راه از رانندگان خواسته با توجه به لغزنده بودن جاده های شهرستان به ویژه در مناطق کوهستانی، از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت خودروی خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

کد خبر 1031537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha