نهج‌البلاغه منشوری فوق منشور حقوق بشری است

حجت‌الاسلام عسکری گفت: نهج‌البلاغه منشوری فوق منشور حقوق بشری است که امروز مدعیان حقوق بشر به ناحق دم از آن می‌زنند و در عمل بدترین برخوردها را با بشریت و انسان‌ها دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام سعید عسکری مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در مراسم خجسته میلاد امام علی(ع) که در مسجد حاج احمد بیگ شهرستان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امام علی(ع) تمها راه نجات مسلمانان را وحدت، برادری و یکدلی می‌دانند و خودشان به طور کامل به این مولفه‌ها عمل می‌کردند.

 

وی با بیان اینکه در مشورت‌های امام علی فقط رضایت پروردگار ملاک بود، افزود: اگر مسئولانو کارگزاران مقدس جمهوری اسلامی و دست‌اندرکاران نامه امام علی(ع) به استاندار و والی خود مالک اشتر را بخوانند و عمل کنند همه خواسته‌های مردم تامین می‌شود.

 

وی بیان کرد: نهج‌البلاغه منشوری فوق منشور حقوق بشری است که امروز مدعیان حقوق بشر به ناحق دم از آن می‌زنند و در عمل بدترین برخوردها را با بشریت و انسان‌ها دارند.

 

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اعلام کرد: امام علی (ع) فراتر از مذهب و دین است و اگر فراتر از دین نبود دانشمندان و اندیشمندان یهودی و مسیحی شیفته ایشان نمی‌شدند.

 

امام علی(ع) اجازه تحریف دین را نداد

 

روحانی اهل سنت کردستان نیز در این مراسم اعلام کرد: امام علی(ع) هیچگاه با خوارج صلح و سازشی نداشت و در مقابل آنها ایستادگی کرد و اجازه تحریف در دین را ندادند.

 

ماموستا اقبال بهمنی افزود: امام علی پدر تمام اهل طریقت و شریعت هستند و همه طریقت‌ها را زیرپوشش خود قرار داده است.

 

وی بیان کرد: مردم استان کردستان همواره عاشق پیامبر مکرم اسلام و اهل بیت(ع) بوده و در مراسماتی از این دست حضور پرشور داشته و دارند.

 

وی در پایان بهترین کار در عصر تکنولوژی را  نشر سیره و روش حضرت علی(ع) و بزرگان دین در فضای مجازی دانست و بر توجه به این مهم تاکید کرد.

 

 

کد خبر 1031538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha