انتخابات نقطه وصل مردم به نظام/ مسئولان در رفع کمبودها تلاش کنند

حجت‌الاسلام حسینیان انتخابات را نقطه وصل مردم به نظام دانست وگفت: نتخابات وسیله برای تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان ، حجت‌الاسلام «سید محمد حسینیان» در آئین نماز عبادی سیاسی جمعه شهر دامغان با اشاره به انتخابات سال ۱۴۰۰ و جایگاه ریاست جمهوری در نظام اسلامی نیز گفت:انتخابات مظهر رشد ملت است.

 

امام جمعه دامغان با بیان اینکه انتخابات نشانه مردم سالاری و خود باوری است  اضافه کرد: انتخابات از یک نقش و جایگاه فراوان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.

 

وی انتخابات را نقطه وصل مردم به نظام دانست وگفت: انتخابات وسیله برای تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود لذا برای خنثی سازی ترفند و توطئه‌های دشمنان وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم.

 

حجت‌الاسلام حسینیان با بیان اینکه بیماران دیابتی دامغان از نبود انسولین رنج می‌برند، گفت: مسئولان در رفع کمبودها تلاش کنند.

 

امام جمعه دامغان با اشاره به سالروز تأسیس کمیته امداد و با بیان اینکه یک هزار و ۹۵۴ خانوار در دامغان از خدمات این نهاد بهره مند می‌شونداظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با کمک به نیازمندان و ایجاد و راه اندازی مراکز نیکوکاری خدمات درخشان از خود برجای گذاشته و این خدمات برای همیشه باقی خواهد ماند.

 

وی همچنین به برپایی جشن نیکوکاری و جمع آوری کمک به خانواده‌های نیازمند اشاره داشت وافزود: احسان و نیکوکاری پاداش الهی دارد و همه مؤمنان در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت و همکاری کنند.

 

حجت‌الاسلام حسینیان با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی آحاد جامعه برای مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: خدمات کادر درمان در امر بیماری کرونا قابل تقدیر است و همه مردم با رعایت بهداشت در کاهش این بیماری با کادر درمانی همکاری کنند.

 

وی در ادامه به هفته درخت و درختکاری از ۱۵ تا ۲۱ اسفند پرداخت و اظهار داشت: درختکاری یک سنت حسنه است و کاشت درخت اجر و پاداش فراوان دارد.

کد خبر 1031617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha