قدردانی آیت‌الله جوادی آملی از خدمات کادر بهداشت و درمان

آیت‌الله جوادی آملی گفت: تلاش‌های کادر بهداشت و درمان، نزد خداوند مأجور است و اجر بزرگ و عظیمی برای شما خادمان سلامت مردم در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌الله «عبدالله جوادی آملی» امروز (جمعه 8 اسفند) در دیدار با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته کادر بهداشت و درمان در خدمات‌رسانی به مردم گفت: ما قدردان تلاش‌های کادر بهداشت و درمان هستیم و قطعاً این خدمات مورد رضایت خداوند است.
 

این مرجع تقلید گفت: تلاش‌های کادر بهداشت و درمان، نزد خداوند مأجور است و اجر بزرگ و عظیمی برای شما خادمان سلامت مردم در نظر گرفته می‌شود.


وی عنوان داشت: توجه به مسائل علمی جزو اساسی‌ترین مباحث دین است و همگان وظیفه‌داریم در این زمینه از سوی جامعه علمی کشور، دنباله‌رو مسائل بوده و دیگران را نیز در راستای توسعه علمی تشویق کنیم.


جوادی آملی گفت: گسترش علوم پزشکی مدیون وجود بیماری‌هاست و وجود ویروس کرونا نیز جامعه پزشکی و جامعه علمی کشور را پویاتر و فعال‌تر کرد.


این مرجع تقلید گفت: امروز دانشمندان ما توانستند در زمینه درمان کرونا مؤثر عمل کرده و برای تولید واکسن نیز جزو اولین‌ها در دنیا باشند که بسیار ارزشمند و موجب افتخار است.

کد خبر 1031631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha