توزيع روزانه روغن نباتی در جهرم

اتحاد از توزیع روزانه روغن نباتی در فروشگاه های سطح شهرستان جهرم خبر داد و گفت: ۳۴ فروشگاه این کالای اساسی را در سطح شهرستان عرضه می کنند.

«بهنام اتحاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با وجود اينکه مشکلات کمبود برخی کالاهای از مدتی پيش به صورت سراسری و کشوری ايجاد شده اما در اين مدت سعی و تلاش شد که بيشترين سهميه را برای همشهريان جذب کنيم.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم افزود:‌ این شهرستان نسبت به شهرهای اطراف بيشترين جذب سهميه کالاهای اساسی از جمله روغن داشته است.

 

وی بیان کرد: با رايزنی با کارخانجات در همين هفته جاری، ۶۰ تن سهميه روغن خانوار در حال جذب و توزيع است که روزانه در سطح شهر توزيع می ‌شود.

 

اتحاد ادامه داد: همچنين ۵۴ تن هم سهميه روغن صنوف قنادی و رستوران ها در حال جذب است که بتوان روغن های مورد نياز اين ۲ صنف را تامين و از سهميه خانوار کسر نشود.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم با اشاره به اینکه روزانه توزيع روغن و سيمان در سطح شهر در حال توزيع است، تصریح کرد: البته قبول داريم که مشکلات و کمبود هايی در برخی کالاها همچنان احساس می ‌شود اما نهايت تلاش و رايزنی های خود را انجام می دهيم تا بتوانيم بيشترين سهميه ها را برای شهرستان جذب و تامين کنيم.

 

اتحاد در پایان گفت: عرضه روغن نباتی در سطح شهرستان جهرم و در ۳۴ فروشگاه انجام می شود.

کد خبر 1031792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha