کشف محموله چوب قاچاق در دشتستان

سرهنگ رزمجو گفت: با پیگیری های صورت گرفته در یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر مقدار ۳۵ تن انواع چوب قاچاق از نوع کهور پاکستانی به ارزش ۲۸۰ میلیون ریال در دشتستان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «سرهنگ فیض الله رزمجو» روز شنبه (9 اسفند) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی چوب قاچاق در یکی از روستا‌های بخش مرکزی شهرستان دشتستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت، اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته توسط ماموران یگان حفاظت با هماهنگی مقام قضائی و همکاری نیرو‌های انتظامی شهرستان دشتستان و با شناسایی مکان مورد نظر در بازرسی های صورت گرفته از این مکان مقدار ۳۵ تن انواع چوب قاچاق از نوع کهور پاکستانی کشف و ضبط شد.

 

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به نظر کارشناسان در خصوص ارزش چوب‌های کشف شده، ارزش این محموله ۲۸۰ میلیون ریال برآورد شده ‌است.

 

سرهنگ رزمجو با تاکید بر اینکه مردم یاوران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر باشند، خواستار شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مبنی بر انواع تهدید به جنگل‌ها و مراتع مانند قطع درختان و دست درازی به جنگل‌ها، تغییر کاربری و تصرف و تعدی به اراضی ملی، تخریب عرصه و تغییر کاربری و آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها، مراتب را از طریق تلفن ۱۳۹ به یگان حفاظت منابع طبیعی  اطلاع دهند.

 

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر به دیگر اقدامات این یگان در سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: پیش از این در سال جاری تاکنون پنج فقره کشف چوب به حجم ۷۵ مترمکعب، ۶ فقره محموله زغال به میزان ۸۲۴ کیلوگرم کشف و ۹ دستگاه خودرو متخلف نیز در این ارتباط توقیف شده‌است.

کد خبر 1031850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha