۲۵۰۰ واحد مسکن محرومان در گلستان با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد

حسینی از افتتاح و بهره برداری از دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان در استان گلستان با اعتبار ۱۶۳ میلیارد تومان صبح امروز (شنبه ۹ اسفند) با حضور معاون اول رئیس جمهور خبر داد.

«سیدمحمد حسینی» در حاشیه افتتاح پروژه های بنیاد مسکن گلستان که صبح امروز (شنبه 9 اسفند) با حضور «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امروز با حضور دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، تعدادی از وزرا و مقامات کشوری، دو هزار و 500 واحد مسکن محرومان در ۶۴۸ روستای استان گلستان با اعتبار ۱۶۳ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: عملیات اجرایی و ساخت هر کدام از این واحدهای مسکونی از خرداد ماه سال جاری آغاز شده بود.

 

وی ادامه داد: برای ساخت هر واحد مسکونی، 65 میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت شده و صدور پروانه و نظارت بر ساخت آن هم رایگان بوده است.

 

حسینی با اشاره به افتتاح ششصد و شصت و چهارمین طرح هادی روستایی استان گلستان در روستای عطاآباد آق قلا با حضور معاون اول رئیس جمهور نیز گفت: این طرح با اعتبار بیش از ۵ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 

وی، 47 هزار و 500 مترمربع زیرسازی، 3 هزار متر جدول گذاری، یک هزار و 500 متر جابجایی شبکه برق و دو هزار و 700 متر پیاده رو سازی را از جمله اقدامات اجرا شده در این طرح برشمرد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: همچنین در این مراسم یکصد هزارمین جلد سند مالکیت روستایی صادر شده توسط بنیاد مسکن استان گلستان توسط معاون اول رئیس جمهور به مالک آن اهداء شد.

 

 

 

کد خبر 1031884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha