برگزاری  ختم خوانی قرآنی کریم  در ماه رجب توسط اعضای کانون صیاد شیرازی ملایر

ترکاشوند گفت: ختم خوانی قرآنی کریم در ماه رجب توسط اعضای کانون صیاد شیرازی ملایر در حال انجام است.

«جعفر ترکاشوند»در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی ملایر گفت: برنامه های مختلفی در ماه مبارک رجب در کانون فرهنگی و هنری صیاد شیرازی ملایر به صورت حضوری و محتوا سازی در فضای مجازی  در حال انجام است.

 

مدیر کانون فرهنگی، هنری  صیاد شیرازی روستای نازول ملایر  با اشاره به برنامه های این کانون در ایام ماه مبارک رجب و ولادت حضرت علی(ع) تصریح کرد:  در ولادت امام جواد نیز مراسم جشن در کانون با حضور اعضای کانون با رعلیت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

وی افزود: همچنین  مراسم جشنی با رعایت پروتکل های بهداشتی در ولادت حضرت علی(ع) در کانون با تعداد محدود برگزار شد.

 مدیر کانون فرهنگی، هنری  صیاد شیرازی روستای نازول ملایر همچنین به برگزاری یک مسابقه کتابخوانی نیز در این ایام اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره ختم خوانی قرآن کریم و هدیه به ائمه اطهار و  شهدا  نیز ازدیگر برنامه های این کانون در ماه رجب است.

وی  با اشاره به اینکه طرح جمع آوری کمک به نیت حضرت علی(ع)  با عنوان طرح نذر مولا نیز توسط کانون در این ایام انجام خواهد شد گفت: در این طرح هر تعداد کمکهای نقدی و غیر نقدی جمع آوری شود در قالب بسته معیشتی به خانواده های نیازمند اهدا خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز نیز برگزاری مسابقات ورزشی، جمع آوری کمک های مومنانه و.. توسط کانون پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: کانون صیاد شیرازی به عنوان کانون معین یکی از فعالترین کانون‌های شهرستان ملایر و استان همدان  با بیش از دو دهه فعالیت و حدود 800 نفر عضو  است.

کد خبر 1031917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha