لازمه بقای هر جامعه مستلزم انتقال ارزش ها و باورها به نسل نو است

حجت الاسلام سرلک، با بیان اینکه انتقال ارزش ها و باورها به نسل نو لازمه بقای جامعه است، گفت: با گسترش فرهنگ اسلامی بین نسل نو باید جلوی توطئه فرهنگی دشمن گرفته شود.

حجت الاسلام «مهدی سرلک»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، با اشاره به اهمیت تربیت اسلامی در جامعه، اظهار داشت: تربیت نسلی انقلابی به عنوان آینده سازان کشور، امری ضروری برای ادامه راه انقلاب است.

 

حجت الاسلام سرلک تصریح کرد: استمرار و بقای هر جامعه مستلزم انتقال باورها، ارزش ها، دانش ها و مهارت ها به نسل های جدید است.

 

وی در ادامه عنوان داشت: هدف از امور تربیتی گسترش فرهنگ اسلامی و عمل به ارزش های دینی در بین نسل جوان است.

 

امام جمعه الیگودرز خاطرنشان کرد: در کنار کانون خانواده با توجه به نقش تربیتی که دارد، نهادهای فرهنگ و تبلیغی باید در کنار آموزش و پرورش و حوزه علمیه در زمینه تربیت و پرورش نسلی انقلابی و گسترش فرهنگ دینی در جامعه ایفای نقش کنند.

 

وی یادآور شد: دشمنان در قالب جنگ نرم به دنبال ترویج ضد ارزش ها و جدایی نسل نو با انقلاب و اهداف و آرمان های انقلاب است، باید با بهره مندی از ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی، آموزشی و رسانه ای تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و جلوی اهداف شوم دشمن گرفته شود.

 

حجت الاسلام سرلک بیان داشت: امروز مربیان تربیتی، افسران تربیتی انقلاب اسلامی هستند و وقتی در صف انبیاء الهی و هم ردیف با امام عادل هستند که آموزش را از محتوای تزکیه پر نمایند.

کد خبر 1031933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha