۱۴ بسته معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: ۱۴ بسته معیشتی و غذایی همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب (س) به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

«وحید جبارزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 14 بسته معیشتی و غذایی همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب (س) به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: بسته سبد مواد غذایی شامل برنج، روغن مایع، رب گوجه فرنگی، ماکارونی ، نخود، مرغ، شیرینی و شکلات و مواد ضدعفونی است که به نیت ۱۴ معصوم (ع) و برای سلامتی امام زمان (عج) در اخیتار خانواده های آبرومند کم برخوردار محله قرار گرفت.

 

وی اعلام داشت: با همدلی و همراهی خیرین تا پایان سال نیز این کمک ها در مناسبت‌های مختلف طی چند مرحله با توزیع تعداد ۱۱۰ بسته غذایی ادامه خواهد داشت.

 

جبارزاده یادآور شد: نیازمند همیاری بیشتری خیرین برای توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی در بین خانواده های بی بضاعت هستیم و امیدواریم هموطنان در روزهای اخیر سال به فکر همنوعان خود نیز باشند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: این طرح خیرخواهانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفت و به ندای نورانی ایشان لبیک گفته شد.

 

جبارزاده عنوان کرد: از ابتدای امسال نیز تلاش کرده ایم تا در مناسبت های مختلف بتوانیم از خانواده های نیازمند حمایت کنیم و بسته های معیشتی بین خانواده های شناسایی شده توزیع شده است.

 

کد خبر 1031943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha