اجرای طرح نظارت بربازارهای استان لرستان

عبدالهی با بیان اینکه کالای اساسی مورد نیاز مردم تامین شده است، افزود: از مردم درخواست می شود به اندازه مصرف ، کالاهای اساسی را خریداری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « اسد عبدالهی» امروز(9 اسفند) در سخنانی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و ضرورت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شب عید و  همچنین نزدیک بودن ماه مبارک رمضان و به منظور نظارت بر بازار و لزوم کنترل قیمت ها تدابیری اندیشیده شده است.

 

وی با بیان اینکه کالای اساسی مرود نیاز مردم تامین شدهخ است، افزود: نظارت بر بازار در حوزه نظارت بر قیمت ها، کنترل بازار و جلوگیری از احتکار کالا انجام می شود.

 

معاون استاندار لرستان با اشاره به تنش های ایجاد شده در روزهای اخیر در برخی از کالاها از جمله گوشت مرغ و روغن نباتی مورد نیاز مردم گفت:  در این زمینه تصمیماتی اتخاذ شد که کالاهای مورد نیاز به اندازه کافی تامین شده و در اختیار همه استانها قرار می‌گیرد. 

 

عبدالهی با اشاره به اینکه کالاهای اساسی به اندازه کافی ذخیره شده است، افزود: به منظور تنظیم بازار در روزهای پایانی سال هم در زمینه گوشت منجمد و هم گوشت مرغ و ... تدابیر لازم اتخاذ شده است.

 

وی بیان کرد: همچنین در سایه تدابیر اندیشیده شده برای ماه مبارک رمضان مشکلی در سطح استان نخواهیم داشت. 

 

عبدالهی ابراز کرد: برای کنترل بیشتر بازار و قیمت ها، استانهای هم جوار با هم اندیشی و رایزنی و در صورت نیاز کالاهای اساسی مورد نیاز را با هم مبادله کنند. 

 

وی در خصوص کنترل و نظارت بر بازار گفت: با همکاری دستگاههای دولتی از جمله تعزیرات حکومتی ، سازمان صمت و جهاد کشاورزی و ... این مهم انجام می پذیرد اما بخش مهم آن مشارکت مردم است. 

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به شایعات و بحث های روانی، اظهار کرد: متاسفانه برخی از اوقات این موضوع باعث افزایش قیمت برخی از کالاها می شود و مردم باید به اندازه مصرف خود کالاهای مورد نظر را تهیه کنند.

کد خبر 1031954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha