جشنواره « ۹ ساله شده ام» در راستای ترویج آموزه های دینی برگزار می شود

ناهیدی فرد گفت: جشن تكليف در حقيقت آغاز تولد معنوي و زمان مناسب براي پيدا كردن راه حقيقت، كمال و ارتباط بيشتر با خداوند است كه بايد به دختران و پسران نوجوان كمك كرد تا از اين فرصت طلايي براي خودسازي و خداشناسي استفاده كنند.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار  شبستان  در همدان در خصوص برپایی جشنواره من 9 ساله شده ام ، گفت: جشنواره « 9 ساله شده ام» یکی از برنامه های بصیرتی در راستای جشن تکلیف دختران است.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان افزود:جشنواره 9 ساله شده ام از اقدامات موثری است که با محوریت ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، ستاد اقامه نماز، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و معاونت فرهنگی پرورشی وزارت آموزش و پرورش از 12 بهمن سال جاری همزمان با دهه فجر شروع به فعالیت کرده است.

 

وی  با بیان اینکه مهلت ثبت نام در جشنواره « 9 ساله شده ام» تا 20 اسفندماه سال جاری است، اظهار داشت: جشن تکلیف دختران 9 ساله در قالب این جشنواره به صورت زنده در آستان مقدس حضرت معصومه(س) به مناسبت مبعث پیامبر(ص) برپا می شود.

 

وی اظهار داشت: جشن تكليف در حقيقت آغاز تولد معنوي و زمان مناسب براي پيدا كردن راه حقيقت، كمال و ارتباط بيشتر با خداوند است كه بايد به دختران و پسران نوجوان كمك كرد تا از اين فرصت طلايي براي خودسازي و خداشناسي استفاده كنند.

 

ناهیدی فرد بیان اینکه آموزش مسائل دینی و اعتقادی بعد از رسیدن به سن تکلیف از اهداف مهم تربیت دینی و اسلامی است،  اظهار کرد: جشن تکلیف و رسیدن به سن تکلیف در حقیقت مقدمه و شروعی جهت گام های استوار و محکم در جهت تقرب الی الله است .

 

وی در ادامه اظهار کرد: شروع جشن تکلیف دوره جدیدی در زندگی است که در این سن باید نوجوانان را باالفبای بندگی و معبودیت بیشتر آشنا کرد.

 

 

کد خبر 1032001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha