مراسم سوگواری وفات حضرت زینب (س) در مسجد جامع شهرستان نیر برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر گفت: مراسم سوگواری وفات حضرت زینب (س) با همکاری اعضا و فعالان این کانون در مسجد جامع شهرستان نیر برگزار شد.

«مهدی داداش زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مراسم سوگواری وفات حضرت زینب (س) با همکاری اعضا و فعالان این کانون در مسجد جامع شهرستان نیر برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر تصریح کرد: در این مراسم که همراه با مرثیه سرایی در مدح پیام آور حادثه کربلا بود به بیان دیدگاه های حضرت زینب (س) در خصوص حمایت و تبعیت از ولایت نیز بیان شد.

 

وی اظهار داشت: این مراسم معنوی به دلیل شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی با حضور آحاد اقشار مردم به ویژه نوجوانان و جوانان صورت گرفت.

 

داداش زاده اضافه کرد: ولایتمداری و حق طلبی از ویژگی های بارز آن حضرت در حادثه عظیم عاشورا بود که سرلوحه تمامی انسان های آزاده جهان شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر افزود: برگزیدگان مسابقه کتابخوانی به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) نیز عصر روز گذشته در مراسم نماز جمعه شهر نیر با حضور امام جمعه برگزار و از آنها تجلیل شد.

 

کد خبر 1032002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha