اهانت به پرچم یعنی اهانت به یک ملت و باید با عاملان آن برخورد جدی شود

ماموستا مرادی، گفت: اهانت به پرچم یعنی اهانت به یک ملت ،خصوصا اگر پرچم مزین به اسم مبارک نبی اکرم (ص) باشد و لازم است با عاملان آن برخورد جدی کرد.

 ماموستا ملا عبدالرحمان مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: حوادث اخیر که در سیستان وبلوچستان بوجود آمد وسبب هتک حرمت به پرچم منور به اسم نبی مکرم اسلام بود وحمله  اشرار مسلح به پاسگاه ،ایجاد ناامنی ،سبب کشته وزخمی شدن عده ای از نیروهای عزیز امنیتی در آن منطقه شدن را بشدت محکوم می نمایم.

 

آنچه مسلم است ،ظلم استکبار جهانی ونظام سلطه وتحریم ظالمانه برعلیه میهن اسلامی است.

 

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته ویروس منحوس کرونا ، سوء مدیریت وسلیقه ای رفتار برخی افراد همه وهمه دست به دست هم داده اند تا مردم بعضی از مناطق بیشتر آسیب پذیر بوده ومشکل معیشت داشته باشند وتحت فشار مجبور باشند به قاچاق سوخت در نقاط مرزی باشند وبتوانند امرار معاشی کنند .

 

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ، افزود: همه این مشکلات ونگرانی های ناشی از آن نباید سبب هنجار شکنی وآشوب شود وبهانه و زمینه را برای سودجویان ایجاد نموده ومنطقه ای را به آشوب بکشد وهمچنین اهانت به پرچم  یعنی اهانت به یک ملت ،خصوصا اگر پرچم مزین به اسم مبارک نبی اکرم باشد دیگه این خط قرمز بوده ولازم است با عاملان آن برخورد جدی کرد.

 

ماموستا مرادی تصریح کرد: وحدت ،اتحادمردم وخویشتن داری مردم از طرفی ومدیریت وایجاد اشتغال در مناطق محروم ومرزی از طرفی سبب عدم تنش وایجاد اینگونه حوادث می شود .

 

وی در پایان گفت:ضمن محکومیت مجدد این حادثه ناگوار وعدم قبول این جسارت از طرف اشرار ومحکومیت سایر اعمال خشونت بار وقتل وکشتار نیروهای خدوم انتظامی وناامن نمودن آن منطقه  از مردم خواهانیم خویشتن داری نموده وبا پیروی از قانون وبا گفتمان صحیح وهمکاری با مسئولان ،آرامش و امنیت را به  منطقه برگردانند ،وبهانه به دست دشمنان به کمین نشسته اسلام وانقلاب ندهند .

کد خبر 1032010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha