جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها با آموزش به دهیاران فارس

پاک فطرت گفت: آموزش به دهياران فارس موجب خدمت رسانی بهتر به مردم و ارتقای سطح كيفی در روستاها شده و از مهاجرت از روستاها به شهرها جلوگیری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید کمال پاک‌فطرت»، امروز (شنبه 9 اسفند) با تاکید بر اهمیت ارائه آموزش دهیاران در استان فارس به خبرنگاران گفت: ارائه این آموزش ها گامی موثر در توسعه مدیریت نوین روستایی است و استان فارس با بیش از 2 هزار دهیاری و بیش از هفت هزار نفر عضو شورای روستا در شمار استانهای نخست در سطح کشور قرار دارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس افزود: موضوع آموزش با هدف افزایش دانش تخصصی برای  بهبود کیفیت مدیریت در روستاها اهمیت ویژه دارد اما متاسفانه یکی از مشکلات اساسی ما در روستاها، عدم آگاهی و اطلاعات لازم دهیاران و شورا ها در حوزه مدیریتی خود است.

وی اضافه کرد: آموزش دهیاران و اعضای شورای روستا از برنامه ها و اهداف مهم دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس است و با برگزاری کلاس ها و کارگاه های مختلف برای دهیاران و اعضای شورای روستا توانسته ایم سطح این افراد را توانمند کنیم تا امورات روستاها را بهتر مدیریت و اجرا کنند.

پاک فطرت تصریح کرد: دهیاران نقش بسیار مهمی در توسعه روستاها بر عهده دارند و در چند سال گذشته با برنامه ریزی های صورت گرفته، آموزش های نوین با یک روند مطلوب به آنها در استان ارائه شده است.

وی تصریح کرد: آموزش به دهياران فارس و شهرداران و مجموعه آنها موجب خدمت رسانی بهتر به مردم و ارتقای سطح كيفی در روستاها شده و از مهاجرت از روستاها به شهرها جلوگیری می کند.

کد خبر 1032069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha