تولید قطعه موسیقی «آیه رحمت» جهت تقدیر از کادر درمان

بحرینی از تولید قطعه موسیقی «آیه رحمت» به همت هنرمندان منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت: این قطعه موسیقی با هدف قدردانی از کادر درمان کشور تولید می‌شود.

«حمید بحرینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه قطعه موسیقی «آیه رحمت» با هدف قدردانی از کادر درمانی کشور تولید و به زودی از آن رونمایی می شود اظهار کرد: هنرمندان منطقه در راستای ارائه مسئولیت های اجتماعی خویش تلاش کردند تا با خلق این اثر گوشه ای از زحمات سربازان خط مقدم سلامت را جبران کرده و باعث خشنودی آنها شوند.

 

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازممان منطقه آزاد اروند افزود: از همان نخستین روزهای پرالتهاب همه‌گیری ویروس کرونا اکثر هنرمندان به دنبال این بودند تا بتوانند با خلق اثری از خود ضمن ادای دین به کادر درمان، این روزهای پر اضطراب را تلطیف کنند.

 

وی به عوامل ساخت این قطعه موسیقی اشاره کرد و ادامه داد: پویا حاتمی از هنرمندان برجسته منطقه، خوانندگی ملودی و تنظیم این کار را برعهده دارد،  افشین اعلا ترانه سرا و رسول مظفری میکس و مسترینگ قطعه «آیه رحمت» را انجام داده اند.

 

بحرینی بر نقش موثر هنر در شرایط کنونی تاکید کرد و یاد آور شد: با شیوع ویروس منحوس کرونا، همه مردم دنیا بیشتر از قبل به وظیفه خطیر کادر درمانی پی بردند و در این میان هنرمندان سعی کرده اند با ارائه محصولات فرهنگی و هنری همواره موجب تسلی این سربازان خط مقدم مبارزه با این پاندمی شوند که هنرمندان منطقه آزاد اروند نیز هم پای دیگر هنرمندان کشور توانستند نقش موثری در این مسیر داشته باشند.

 

کد خبر 1032099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha