قاتل میدان کاج سعادت آباد در ملاء عام به اشدّ مجازات گرفتار شد

«یعقوبعلی جعفری» با اسم مستعار مهدی و معروف به قاتل میدان کاج سعادت آباد صبح امروز با رأی قاطع قوه قضائیه به دار مجازات آویخته شد.<BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ «یعقوبعلی جعفری» با اسم مستعار "مهدی" و مشهور به قاتل میدان کاج ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز در تقاطع خیابانهای دادمان و دریا (چهارراه قدس) و در ملاء عام اعدام شد .
یعقوبعلی جعفری به اتهام قتل عمد به قصاص نفس در ملاء عام محکوم شد.
این فرد 31 ساله پنجشنبه ششم آبان در میدان کاج واقع در سعادت آباد تهران با ضربات چاقو فردی بنام محمدرضا را مجروح کرد و سپس با چاقو در نزدیک جسم نیمه جان وی ایستاد و دیگران را تهدید کرد که اگر به وی نزدیک شوند خود را خواهد کشت.
با توجه به حساسیت موضوع و جنجالی بودن جنایت، محاکمه عامل جنایت سعادت‌آباد در دادگاه کیفری برگزار شد و قضات دادگاه عامل جنایت را به قصاص در ملأ‌عام محکوم کردند.
بنا بر گزارش شبکه خبر جمهوری اسلامی ایران؛ پرونده متهم به قتل در سعادت‌آباد به دیوانعالی کشور ارسال شد که حکم دادگاه کیفری را تایید کرده و قابل اجرا دانست. در این پرونده 'یعقوب ' به اتهام مباشرت در قتل عمد و اخلال در نظم عمومی و قدرت‎نمایی به وسیله چاقو و "سعیده" معروف به کیمیا 32 ساله متهم به معاونت در قتل عمد محمدرضا، معرفی شدند.
اولیای دم در جلسه دادگاه قصاص متهم به قتل را در ملاء عام خواستار شده بودند.
گفتنی است عزم قوه قوضائیه در برخورد با متهمین اجتماعی و اشرار قابل ستایش است با این وجود مردم با توجه به عزم راسخ این دستگاه محترم در محکومیت سران فتنه و آقازادگان و متهمین فساد سیاسی- اقتصادی؛ خواستار اقدام سریع و انقلابی قوه قضائیه در محکومیت میکروبهای سیاسی هستند.
پایان پیام/

کد خبر 10321

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha