فروش فوق العاده اصناف جایگزین نمایشگاه بهاره می شود

حبیبی گفت: امسال برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و رونق در کسب و کار واحدهای صنفی دارای پروانه کسب، فروش فوق ‌العاده نوروزی اصناف جایگزین نمایشگاه‌های فروش بهاره می‌ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «منوچهر حبیبی» بیان کرد: حفظ سلامت مردم در شرایط ویژه کرونایی در اولویت قرار دارد و از هر تصمیم و اقدامی توسط هر ارگان و سازمانی که منجر به تجمع مردمی شود با جدیت جلوگیری و اجتناب می ‌شود.

 

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در استان قزوین ادامه داد: امسال برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و رونق در کسب و کار واحدهای صنفی دارای پروانه کسب، فروش فوق‌العاده نوروزی اصناف جایگزین نمایشگاه‌های فروش بهاره می‌ شود.

 

وی تأکید کرد: از اصناف تقاضا داریم که پروتکل‌ های بهداشتی را با جدیت در دستور کار قرار دهند و حالا که قرار است نمایشگاه بهاره نداشته باشیم، در روزهای منتهی به عید مراعات حال مردم را بکنند.

 

حبیبی خاطر نشان کرد: دست ‌فروش‌ها با طرح مشترک شهرداری‌ ها، نیروی انتظامی و اصناف و با مدیریت فرمانداران، در ایام نوروز ساماندهی می ‌شوند.

 

وی یادآور شد: همچنین در این ایام فعالیت کسبه و اصناف تا ساعت ۲۰:۳۰ خواهد بود و در صورت تخلف مغازه فرد خاطی تا پایان تعطیلات نوروز پلمپ خواهد شد.

کد خبر 1032210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha