آئین شهادت حضرت زینب(س) در موسسه قرآنی صاحب الزمان (عج) اجرا شد

مسئول موسسه قرآنی صاحب الزمان (عج) اردبیل گفت: آئین شهادت حضرت زینب (س) با حضور فعالان حلقه های صالحین در محل موسسه قرآنی صاحب الزمان (عج) اردبیل برگزار شد.

«خدیجه قبایی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آئین شهادت حضرت زینب (س) با حضور فعالان حلقه های صالحین در محل موسسه قرآنی صاحب الزمان (عج) اردبیل برگزار شد.

 

مسئول موسسه قرآنی صاحب الزمان (عج) اردبیل تصریح کرد: عزاداری و نوحه خوانی به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب (س) و تبیین شخصیت حضرت زینب (س) و تاثیرگذاری ایشان در پیروی از ولایت از بخش های دیگر این مراسم معنوی بود.

 

وی ادامه داد: دعای ام داوود از اعمال پانزدهم ماه رجب از دیگر برنامه های این آئین بود که برای رفع سختی ها و مشکلات قرائت شد.

 

قبایی خاطر نشان کرد: این مراسم معنوی به دلیل شیوع بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

مسئول موسسه قرآنی صاحب الزمان (عج) افزود: در پایان این مراسم دعای فرج به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج) زمزمه شد.

 

قبایی اظهار داشت: ماه رجب ماه دعا و استغاثه است و از همه اقشار مختلف مردم نیز دعوت می شود تا با قرائت دعای فرج برای نابودی ویروس کرونا هم نوا شوند.

کد خبر 1032255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha