پایان جشنواره سرود «فجر» کانون «دوستان آسمانی» با معرفی برترین ها

گواهیان گفت: چهارمین جشنواره سرود «فجر» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با معرفی گروه های برتر به کار خود پایان داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: چهارمین جشنواره سرود «فجر»، کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به میمنت سالروز میلاد مولای متقیان، حضرت علی (ع) به مدت سه شب برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: در این جشنواره سرود، ۱۲ گروه به اجرای برنامه پرداختند که توسط چهار داور، آثار اجرایی مورد قضاوت قرار گرفت.

 

گواهیان با اشاره به اینکه آثار ارسالی به این جشنواره توسط چهار داور گزینش می شوند، گفت: نظم و آراستگی گروه ها، آهنگ و نت های به کار برده شده در سرودها، متن و محتوای اشعار و ابتکار از مراحل داوری چهارمین جشنواره سرود «فجر» کانون فرهنگی دوستان آسمانی مسجد امام حسین (ع) جهرم است.

 

وی در ادامه از استقبال خوب بسیجیان و خانواده های آنها از این جشنواره و دیگر برنامه های فرهنگی پایگاه خبر داد و گفت: سال گذشته این برنامه با شرکت ۱۸ گروه سرود برگزار شد که امسال با رعایت پروتکلهای بهداشتی تعداد گروه های سرود نیز تقلیل یافت.

 

گواهیان ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اجرای این جشنواره، عنوان داشت: به گروه های برتر سرود در این دوره از رقابت ها بیش از ۱۲۰ میلیون ریال هدیه نقدی تعلق گرفت.

 

وی همچنین در این دوره از جشنواره از تمامی اعضای شرکت کننده در سرود ها با اهدای تابلو سرامیک منقش به تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر به عمل آمد.

 

گواهیان هدف از برگزاری این برنامه را جذب نونهالان و نوجوانان به مسجد عنوان کرد و گفت: برنامه های فرهنگی باید با کیفیت و جذابیت بالایی برگزار شود تا در عرصه جنگ نرم فرهنگی بتوان بر توطئه های دشمنان فائق آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» خاطرنشان کرد: این برنامه قرار بود اسفند سال گذشته برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا به اسفند امسال موکول شد.

 

به گزارش شبستان، جشنواره سرود «فجر» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در قالب رواق «سرود» در طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

 

کد خبر 1032264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha