توزیع پنجمین مرحله بسته های حمایتی بین نیازمندان با همت کانون بعثت تویسرکان

خدابخشیان گفت: توزیع پنجمین مرحله بسته های حمایتی به تعداد ۵۰ بسته بین نیازمندان با همت کانون فرهنگی هنری بعثت و خیران انجام می شود.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: توزیع پنجمین مرحله بسته های حمایتی به تعداد 50 بسته امروز (10 اسفند) با همت اعضای کانون فرهنگی هنری بعثت و خیران مسجد النبی(ص)  شهرستان تویسرکان انجام می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان افزود: تهیه و توزیع بسته های معیشتی در راستای حمایت از نیازمندان موجب رفع مشکلات بسیاری از خانواده های آسیب دیده از کرونا در جامعه شده است.

 

وی با بیان اینکه نکته مهم در توزیع بسته های حمایتی حفظ حرمت افراد و خانواده ها است، بیان کرد: حرمت افراد هنگام کمک حفظ می شود چرا که شخصیت آنان و خانواده هایشان از اهمیت خاصی برخوردار است و کمک به نیازمندان با حفظ عزت مهم است.

 

 وی از اجرای پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در قالب طرح ملی «ایران قوی» خبر داد و بیان کرد: این بسته‌های معیشتی شامل  برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب، سویا است.

 

خدابخشیان  در ادامه با اشاره به شناسایی نیازمندی‌های جدید به ویژه در بین نوعروسان و کسانی که با تولد فرزند به سیسمونی نیاز دارند،گفت: تا کنون در چندین مرحله نیز توزیع وسایل جهیزیه و همچنین سیسمونی برای افراد نیازمند منطقه انجام شده است.

 

 

کد خبر 1032290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha