آغاز تحقیقات پلیس ادمونتون درباره تهدید زن مسلمان سیاه پوست

پلیس ادمونتون گفت در حال تلاش برای شناسایی یک مظنون پس از آن است یک زن مسلمان سیاه پوست در جنوب این شهر در اوایل ماه جاری تهدید شد .

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « globalnews»،پلیس ادمونتون گفت  در حال تلاش برای شناسایی یک مظنون پس از آن است یک زن مسلمان سیاه پوست در جنوب این شهر در اوایل ماه جاری تهدید شد .

 

گفته می شود یک مرد در روز 17 فوریه یک زن مسلمان سیاه پوست با حجاب را در ایستگاه «سنچری پارک»تهدید کرد.

 

شورای ملی مسلمانان کانادا (NCCM) گفت که این زن در ایستگاه منتظر بود که مردی به او نزدیک شد و پس از فحاشی او را تهدید به حمله فیزیكی و مرگ کرد.

 

به گقته شورای ملی مسلمانان کانادا این زن گفته است که از آن روز نگران است و احساس ناامنی و ترس می کند.

 

پلیس ادمونتون اعلام کرد که تصاویر مظنون در تلاش برای شناسایی وی در میان نیروهای پلیس در حال پخش است.

 

شورای ملی مسلمانان کانادا گفت: پس از تماس با پلیس از این زن پشتیبانی نشد و او سرانجام مجبور شد با شورای شهر ادمونتون تماس بگیرد.

 

روز شنبه ، پلیس اعلام کرد که پس از تماس زن با خط شکایت خدمات پلیس به دنبال اپراتور به او خندید و زن را از طرح شکایت منصرف کرد.

 

حادثه 17 فوریه پنجمین باری بود که پلیس ادمونتون برای بررسی حملات مشابه علیه زنان سیاه پوست باحجاب در طی سه ماه فراخوانده شد.

 

در اوایل ماه دسامبر ، دو زن سومالیایی که حجاب داشتند در خارج از مرکز خرید جنوب ادمونتون مورد حمله قرار گرفتند که پلیس گفت یک حادثه با انگیزه نفرت علیه مسلمانان بوده است.

کد خبر 1032335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha