تبلیغات اسلامی ماموریتی فرامذهبی در مناطق سنی نشین دارد

حجت‌الاسلام حاتمیان با اشاره به ارتقای فعالیت‌های فرهنگی، دینی و اجتماعی توسط تبلیغات اسلامی در جامعه گفت: اداره تبلیغات اسلامی ماموریتی فرامذهبی در مناطق سنی نشین دارد و در این راستا از توان مسئولان استان استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد، با اشاره به لزوم حفظ وحدت اسلامی و ارزش‌های والای دین اسلام گفت: چنانچه تبلیغات اسلامی فارغ از نگاه سیاسی و جبهه‌ای و حتی مذهبی برای تبلیغ ارزش‌های نورانی اسلام ناب محمدی که برای شیعه و سنی یا اصلاح طلب و اصول گرا مقدس است تلاش کند، می‌تواند اعتماد اقشار مختلف جامعه و نخبگان را به خود جلب کند.

 


وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی ماموریتی فرامذهبی در مناطق سنی نشین دارد که البته تلاش‌های زیادی از سوی دشمن بیگانه و نفوذی‌هایش در داخل انجام می‌شود که این ماموریت سازمان با مانع روبه رو شود که باید همه مسئولان برای برملاکردن این نقشه‌ها و شکستشان تلاش نمایند.

 


رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد نیز در این مراسم اعلام کرد: امیدوارم بتوانم مجری خوبی برای تحقق اهداف تبلیغات اسلامی باشم و آنگونه که انتظار می‌رود برای پیگیری ماموریت‌های سازمان قدم گذارم.

 

وی افزود: برای پیاده کردن برنامه‌های فرهنگی نیازمند کمک تمام مسئولین ادارات شهرستان و تجربیات روسای ادارات شهرستان‌ها هستیم که امیدواریم با یاری هم بتوانیم موجب اعتلای فرهنگی مردم شهرستان شویم.

 


در پایان این مراسم با اهدای حکمی از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام ملکی به‌عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی سروآباد معرفی شد و از زحمات حجت‌الاسلام ورهرام تقدیر بعمل آمد.

 

 

کد خبر 1032421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha