ارسال ۳۰۰ مقاله به همایش ملی «علل و پیامدهای فقر فرهنگی و فرهنگ فقر در سیره امام علی(ع)»/ کتاب مقالات منتشر می‌شود

ظریف‌منش با اعلام دریافت ۳۰۰ مقاله در همایش ملی «علل و پیامدهای فقر فرهنگی و فرهنگ فقر در سیره امام علی علیه‌السلام»، گفت: کتاب مقالات منتخب این همایش شامل ۶۰ اثر فروردین ماه ۱۴۰۰ منتشر می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: «حسین ظریف منش» اظهار کرد: اختتامیه اولین همایش ملی «علل و پیامدهای فقر فرهنگی و فرهنگ فقر در سیره امام علی علیه السلام» در ایام میلاد نور و مصادف با میلاد خجسته امیر المؤمنین علیه السلام در تاریخ 6 اسفند ماه سال جاری با حضور حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر و امام جمعه موقت تهران و آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و جمعی از مسئولین علمی، فرهنگی و اجتماعی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سالن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

 

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر ادامه داد: این همایش که به همت بنیاد بین المللی غدیر و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در دانشگاه های استان مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه جامع علمی کاربردی و ... از ماه های گذشته شروع به کار کرده و مراحل مقدماتی دریافت و داوری مقالات آن طی شده بود با دریافت 300 مقاله در اولین سال به کار خود پایان داد.

 

ظریف منش گفت: براساس گزارش حسین کلانتری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی 60 مقاله کاربردی از مجموع مقالات برگزیده این همایش تا پایان فروردین ماه سال 1400 چاپ و در اختیار دستگاه های اجرایی و نهاد های عمومی کشور قرار می گیرد.

 

گفتنی است، در آیین اختتامیه اولین همایش ملی علل و پیامدهای فقر فرهنگی و فرهنگ فقر در سیره امام علی علیه السلام از نویسندگان مقالات برگزیده توسط هیئت داوران تجلیل به عمل آمد و همچنین حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اهداء لوح سپاس از آیت الله دری نجف آبادی، حسین کلانتری، حجت الاسلام والمسلمین ایمانی مقدم و تعدادی از برگزار کنندگان همایش قدردانی کرد.

 

کد خبر 1032463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha