خاطرات راویان دفاع مقدس گنجینه ای از مفاهیم ارزشمند آن ایام است

آرانیان گفت: خاطرات هرکدام از روایان دفاع مقدس گنچینه ای از مفاهیم ارزشمند ایام دفاع مقدس است که گردآوری و چاپ آن راهی برای نیل به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم صدها هزار برابر شدن اسناد و اطلاعات دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «عباس آرانیان» امروز یکشنبه (۱۰ اسفند) در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و انجمن راویان فتح خراسان رضوی با اشاره به  فعالیت گروههای هشت گانه راویان دفاع مقدس گفت: امیدواریم این تفاهم نامه ابزاری برای بهره مندی از راویان دفاع مقدس به عنوان شخصیتهای اثرگذار اجتماعی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از ظرفیت کتابخانه های عمومی باشد.

 

مسئول انجمن راویان فتح خراسان رضوی با بیان اینکه در طول سال جلسات مختلف فرهنگی با حضور راویان دفاع مقدس و عموم مردم برگزار می شود؛ گفت: خاطرات هرکدام از روایان دفاع مقدس گنچینه ای از مفاهیم ارزشمند ایام دفاع مقدس است که گردآوری و چاپ آن  راهی برای نیل به توصیه  رهبر معظم انقلاب مبنی  بر لزوم صدها هزار برابر شدن اسناد و اطلاعات دفاع مقدس است.

 

وی با اشاره به رونمایی از سه عنوان کتاب یکی از روایان دفاع مقدس  گفت: امیدواریم با امضای این تفاهم نامه رونمایی از این سه کتاب به صورت کاری مشترک از اداره کل کتابخانه ها و انجمن راویان فتح خراسان رضوی اجرا شود.

 

در ادامه این مراسم تفاهم نامه همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و انجمن راویان فتح خراسان رضوی به امضا رسید.

کد خبر 1032508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha