برگزاری اجلاسیه نماز «پیوند نماز، خانه و مدرسه» در استان مرکزی

حجت الاسلام رودبارانی از برگزاری اجلاسیه نماز با عنوان «پیوند نماز، خانه و مدرسه» در اسفند ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت‌الاسلام «علی رودبارانی» امروز (10 اسفند) در جلسه ستاد اقامه نماز استان مرکزی که به ریاست استاندار مرکزی برگزار شد،گفت: ترویج و تبیین فرهنگ نماز در جامعه امری ضروری و وظیفه همگانی است که ستاد اقامه نمازفعالیت های گسترده ای در این راستا دارد.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی با  اشاره به برگزاری ششمین اجلاسیه نماز در اسفند ماه جاری افزود: این اجلاسیه با عنوان پیوند نماز، خانه و مدرسه در پایان اسفندماه امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی و تعداد محدود در سالن غدیر استانداری مرکزی برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه در راستای برگزاری این اجلاسیه سه استاد از مرکز تخصصی نماز به استان مرکزی دعوت شده‌اند، ادامه داد: این اساتید در مدت سه هفته روزانه سه نشست برای مدیران، دانش آموزان دختر و پسر متوسطه آموزش و پرورش استان برگزار می کنند.

 

این مقام مسئول با شرایط این روزهای جامعه و شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: به دلیل اهمیت سلامت دانش آموزان برنامه های و اجلاسیه های نماز را با بهره گیری از فضای مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار کردیم.

 

حجت الاسلام رودبارانی اضافه کرد: ۵۴ برنامه پیش از اجلاسیه به صورت مجازی در شبکه شاد استان مرکزی برگزار می‌شود.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی در ادامه به ساخت مسجد در نقاط مختلف شهری به ویژه در شهرک های تازه تاسیس اشاره کرد و گفت: شهرک امین شهرستان اراک، شهرک حمید، جنوب شهرک مشاور و انتهای کوی علم الهدی این شهرستان فاقد مسجد هستند.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه این مناطق از نظر تراکم جمعیت از اهمیت ویژه‌ای برای ایجاد مسجد برخوردار هستند، ادامه داد: اقدامات و نشست‌هایی با اداره کل مسکن و شهرسازی برای اختصاص زمین برای ساخت مسجد در این مناطق انجام شده و ۲ نقطه برای احداث مسجد در شهرک الهیه و امین واگذار شده‌ است.

کد خبر 1032552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha