تمدید مسابقه کتاب خوانی مجازی در جهرم

امیرزاده از تمدید مسابقه کتابخوانی مجازی «درآمدی بر مبانی حدیثی گام دوم انقلاب» در شهرستان جهرم خبر داد.

 «مجتبی امیرزاده»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مسابقه کتابخوانی مجازی از متن کتاب «درآمدی بر مبانی حدیثی گام دوم انقلاب»، به قلم امام جمعه جهرم به صورت ملی و با تلاش اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم در حال برگزاری است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه این مسابقه به همت دفتر امام جمعه در حال برگزاری است، افزود: در این مسابقه کتاب که تا کنون بیش از سه هزار و ۵۰۰ شرکت کننده از نقاط مختلف کشور داشته، قرار است به ۲۲ نفر به قید قرعه جوایز ۳۰۰ هزار تومانی، ۲۰۰ هزار تومانی و ۵۰ هزار تومانی اهدا شود.

 

وی در مورد نحوه شرکت در این مسابقه کتابخوانی، عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه مسابقات به آدرس www.samakpl.ir، پس از ثبت نام، نسخه الکترونیک کتاب «درآمدی بر مبانی حدیثی گام دوم انقلاب اسلامی» را دریافت و در مسابقه شرکت کنند.

 

امیرزاده ادامه داد: همچنین فایل پی دی اف کتاب و سوالات مسابقه به صورت رایگان از اداره کتابخانه های جهرم به شماره 09224882528 (پیام رسان های ایتا، بله، سروش و واتس آپ) قابل دریافت است.

 

وی بیان کرد: علاقمندان همچنین می توانند با امانت گرفتن کتاب از تمام کتابخانه های عمومی سطح شهرستان های جهرم و خفر و تهیه آن از دفتر امام جمعه جهرم در این مسابقه شرکت کرده و پاسخنامه را تحویل کتابخانه های عمومی دهند.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: این مسابقه کتابخوانی مجازی تا ۲۵ اسفندماه تمدید شده و زمان قرعه کشی آن ۹ فرودین مصادف با میلاد امام زمان (عج) است.  

 

به گزارش شبستان، این کتاب با محتوای مبانی حدیثی بیانیه گام دوم انقلاب تدوین شده است و از اهداف انتشار آن گفتمان‌سازی محتوای بیانیه گام دوم انقلاب بوده است.

 

کتاب «درآمدی بر مبانی حدیثی گام دوم انقلاب» در ۷۰ صفحه و به همت امور فرهنگی و تدوین آثار دفتر امام جمعه جهرم چاپ و منتشر شده است.

 

موضوعاتی همچون تقابل ۲ گانه جدید اسلام و استکبار پدیده برجسته جهان معاصر، آغاز انقلاب و نظام اسلامی از نقطه صفر، انقلاب اسلامی مایه سربلندی ایران و ایرانی، جمهوری اسلامی و فاصله میان بایدها و واقعیت ها، سنگین کردن کفه عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور، درآن دیده می‌شود.

 

در بخش پایانی کتاب نیز مطالبی به عنوان «توصیه ها» آورده شده است که شامل علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی در این بخش از کتاب است.

 

کتاب مبانی حدیثی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به همت نشر مصلی در شمارگان یک هزار نسخه به بازار کتاب عرضه شده است.

 

کد خبر 1032685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha