پروانه مسکن محرومین باید در اسرع وقت صادر شود

توفیقی با بیان اینکه پروانه مسکن محرومین باید در اسرع وقت صادر شود گفت: بانکهای عامل، نهایت همکاری را در راستای احداث مسکن محرومین داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «داوود توفیقی» صبح امروز(دوشنبه، 11اسفند) در جلسه مسکن محرومین که در محل فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه دولت دوازدهم اهتمام ویژه‌ای نسبت به مسکن محرومین دارد اظهار کرد: طرح مسکن محرومین یک فرصت برای مشمولین طرح محسوب می‌شود.

 

معاون عمرانی فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اختصاص و تعیین سهمیه برای محرومین شهرستان افزود: دهیاران با هماهنگی بخشداران و کمک ادارات مربوطه نسبت به بهره‌مندی افراد و جامعه هدف این طرح تلاش کنند.

 

وی با بیان اینکه صدور پروانه ساختمان باید در اسرع وقت صادر شود گفت: بانک های عامل نهایت همکاری را در راستای احداث مسکن محرومین بعمل آورند.

 

توفیقی با اشاره به اینکه این اقدام منجر می‌شود تا افراد بیشتری بتوانند از این خدمت و حرکت ارزشمند بهره‌مند شوند تصریح کرد: تسریع در عملیات پی کنی و اجرای عملیات مسکن محرومین با محوریت کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن درالویت قرار گیرد.
 

معاون عمرانی فرماندار خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح، خانه‌دار کردن اقشار محروم است که شامل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این مرحله است و متولیان باید با ارائه راهکار قانونی تمام تلاش خود را جهت این مهم به کار گیرند.

 

 

کد خبر 1032738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha