رقابت بچه های کانون «الزهرا (س)» در لیگ «فوتبال دستی»

حضوری گفت: یک دوره مسابقه «فوتبال دستی» با حضور ۱۸ تیم از بچه های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در حال برگزاری است.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: معاونت تربیت بدنی کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در برنامه ریزی های خود به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد، اقدام به برگزاری جام «فوتبال دستی» ویژه اعضای این کانون فرهنگی  و هنری کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این دوره از مسابقات با فراخوان اعلام شده در کانون انجام و با استقبال خوب بچه های مسجد نیز مواجه شد.

 

وی بیان کرد: جام «فوتبال دستی» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در چهار مقطع ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و بزرگسالان برگزار می شود.

 

حضوری ادامه داد: پنج تیم در مقطع ابتدایی، 6 تیم در مقطع متوسطه اول، سه تیم در مقطع متوسطه دوم و چهار تیم بزرگسالان در یک رویداد صمیمی و جذاب با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

وی خاطرنشان کرد: در مجموع در این دوره از مسابقات جام «فوتبال دستی» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» 18 تیم و 36 نفر از بچه های مسجد حضور دارند که به مصاف یکدیگر می روند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم اظهار کرد: دیدار بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» از دهم اسفند ماه آغاز شده و تا 19 اسفند نیز با معرفی برترین ها به کار خود پایان می دهد.

 

به گزارش شبستان، جام «فوتبال دستی» در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در قالب رواق «همدلی» در طرح «ایران قوی» به اجرا در می آید.

کد خبر 1032746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha