توزیع نان صلواتی بین نیازمندان بابلسری/خادمیاران رضوی ۱۰زوج را راهی خانه بخت کردند

ولی تبار از توزیع نان صلواتی بین نیازمندان منطقه پازوار به همت کانون محلی خدمت رضوی محله پازوار خبر داد و گفت: در سالروز وفات حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) تعداد۷۵۰قرص نان به ارزش ۶۰۰هزار تومان بین نیازمندان توزیع شد.

«شجاع ولی تبار»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری با بیان اینکه خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر در با تمام توان در بخش محرومیت‌زدایی به نیت امام رضا (ع) فعال هستند و از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین دریغ نمی کنند، گفت: به همت خواهران خادمیار شهرستان ۳۶ سبد کالا تهیه و به همراه ماهی و مرغ و آجیل به مناسبت میلاد حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) در بین نیازمندان توزیع شده است .

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر ارزش هر سبد کالا را 350هزار تومان اعلام کرد و افزود: همچنین به مناسبت ولادت امام اول شیعیان و روز پدر به نیابت از شهدا، هدایای متبرک حرم مطهر رضوی تقدیم دو پدر بزرگوار شهدای والامقام شد.

 

وی از برگزاری مراسم ازدواج آسان برای 10 نفر از نوعروسان نیازمند با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در تالار عقیق بابلسر خبر داد و اظهار کرد:  همچنین به همت بنیاد بین المللی آبشارعاطفه ها (شعبه بابلسر) ودفتر کانون های خدمت رضوی بابلسر به نوعروسان جهیزیه کامل به همراه هزینه سفر 3روزه به مشهد مقدس واسکان در هتل امام رضا (ع ) وپذیرایی 9 وعده غذای متبرک حرم مطهر رضوی اهدا گردید.

 

ولی تبار در بخش دیگر از توزیع نان صلواتی  بین نیازمندان منطقه پازوار به همت کانون محلی خدمت رضوی محله پازوار خبر داد و گفت: در سالروز وفات حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) تعداد750قرص نان به ارزش 600هزار تومان بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی یادآورشد: خادمیاران رضوی این شهرستان طرح «آقا حساب کردند» را نیز با هدف دستگیری از نیازمندان به این صورت که حساب دفتری سوپرمارکت ها را به نیابت از امام رضا(ع) صفر می کنند را در دستور کار دارند.

کد خبر 1032754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha