صدور ۵۱۰۰ قبض جریمه در طرح محدودیت تردد شبانه  در خراسان جنوبی

فرشید از صدور ۵۱۰۰ قبض جریمه در طرح محدودیت تردد شبانه در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در اعمال قانون تبعیض قائل نمی شویم و با رانندگان متخلف برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» امروز (۱۱  اسفند) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مصوبات ستاد استانی کرونا، پلیس با مالکان خودروهایی که از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح در همه شهرهای استان تردد کنند، برخورد قانونی می‌کند.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبیبا بیان اینکه تاکنون پنج هزار و ۱۰۰ قبض جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای رانندگان متخلف در طرح محدودیت تردد شبانه صادر شده است، تأکید کرد: هدف تصمیمات ستاد ملی و استانی، حفظ سلامت مردم است و همه باید تلاش کنیم با رعایت قوانین و مقررات ترددهای شبانه را کاهش دهیم.

 

وی با تأکید بر اهمیت سلامتی مردم برای پلیس، گفت: در اعمال قانون تبعیض قائل نمی شویم و با تمام رانندگان متخلف برخورد خواهد شد.

 

کشف بیش از ۷۱ تن انواع مخدر در سال جاری

فرشید با اشاره به اینکه یکی از مأموریت های پلیس مبارزه با مواد مخدر است، اظهار کرد: طی ۶ عملیات جداگانه در چند روز گذشته بیش از یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم  انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و مأموران هشت دستگاه خودرو را متوقف و ۱۴نفر قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در پایان از انهدام ۱۱۱باند قاچاق مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون در استان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۱ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

 

 

کد خبر 1032786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha