واحد های پرورش و تولید مرغ خرمبید ملزم به فروش مرغ با قیمت مصوب هستند

خسروانی گفت: تمام واحد های پرورش و تولید مرغ خرمبید تا عرضه آن به مصرف کننده ملزم به رعایت شیوه نامه و فروش مرغ با قیمت مصوب هستند و در غیر این صورت متخلفین مراجع قضایی معرفی شده و با آنها برخورد قانونی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «آرش خسروانی»، امروز (دوشنبه 11 اسفند) در بازدید از مرغداری های بالای ۴۰ روز در خرمبید از اجرایی شدن شیوه نامه جدید برای کاهش قیمت مرغ خبر داد گفت: با هدف کنترل قیمت مرغ ،شیوه نامه جدید برای تولیدکنندگان مرغ در استان فارس اجرایی شده و تمامی واحد های تولیدی موظف به اجرای آن هستند.

مدیر جهاد کشاورزی خرمبید ادامه داد: در شیوه نامه جدید طول دوره پرورش مرغ گوشتی از ۴۰ به ۴۵ روز افزایش یافته تا مرغ با اوزان بالاتر بارگیری شود و در بازارگاه نهاده های کشاورزی، میزان تخصیص نهاده های دامی از چهار کیلو به پنج کیلوگرم افزایش یافت  و همچنین ۱۰ درصد به ظرفیت پرورش و جوجه ریزی افزوده شده که افزایش تولید را در بر دارد.

وی تاکید کرد: اگر مرغداری ها مرغ زنده را با نرخ مصوب توزیع کنند شرایط بازار بسیار بهتر خواهد شد و تمام واحد های پرورش و تولید مرغ خرمبید تا عرضه آن به مصرف کننده ملزم به رعایت شیوه نامه و فروش مرغ با قیمت مصوب هستند و در غیر این صورت متخلفین مراجع قضایی معرفی شده و با آنها برخورد قانونی می شود.

کد خبر 1032792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha