سپاه هوشمندانه توانسته نظام اسلامی را در برابر فتنه ها حفظ کند

اصغری گفت: سپاه توانسته با برنامه ریزی دقیق و هوشمند نظام اسلامی را در برابر فتنه های بزرگ دشمنان حفظ کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «حسنعلی اصغری» در آیین تجلیل از فرهنگیان فعال استان در اجرای پویش سراسری لبخند رضایت که امروز (دوشنبه ۱۱ اسفند) در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، بیان کرد: یکی از برنامه هایی که امسال به صورت مجازی برگزار شد، اردوی راهیان نور بود که مقوله ای مهم برای حفظ ارزش های دفاع مقدس است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی به خوبی اردوی راهیان نور این برنامه فرهنگی را به صورت مجازی در سال جاری برگزار کردند.

 

وی با اشاره به نقش شهدا در امنیت ایران اسلامی عنوان کرد: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون گذشت و ایثار شهدا است و سپاه توانسته با برنامه ریزی دقیق و هوشمند نظام اسلامی را در برابر فتنه های بزرگ دشمنان حفظ کند.

 

اصغری اعلام کرد: در آموزش و پرورش هم همکاران ما ثابت کرده اند که هر جا نیاز باشد ایثارگرانه حضور دارند و اقدامات فرهنگیان و همه دستگاه ها در ایام کرونا قابل تقدیر است.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمنان همواره با ایجاد موانع به دنبال متوقف کردن حرکت انقلاب اسلامی بوده اند ولی با هدایت های مقام معظم رهبری این پیچ های سخت را با سربلندی طی کردیم که در این بین آموزش و پرورش هم نقش ویژه ای داشته است.

 

در ادامه فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: با وجود شیوع بیماری کرونا و محدودیت هایی که به واسطه این بیماری ایجاد شد ولی آموزش و پرورش چراغ تعلیم و تربیت را روشن نگاه داشت و معلمان با اقداماتی که داشتند موجب شدند دغدغه خانواده ها در حوزه آموزش رفع شود.

 

سردار «محمد شاهرخی» افزود: خوشبختانه ارتباط هدفمند و خوبی بین آموزش و پرورش و بسیج و سپاه وجود دارد و بخش عظیمی از فرهنگیان ما بسیجی هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه هایی که هر ساله برگزار می شود اردوی راهیان نور است که در سال جاری با توجه به شرایط ویژه ای که به دلیل کرونا وجود دارد، این برنامه به صورت مجازی برگزار شد و ۳۴ هزار نفر از دانش آموزان از این برنامه استفاده کردند.

 

گفتنی است پویش سراسری لبخند رضایت با هدف تکریم و تجلیل از معلمان مجاهد در عرصه آموزش و تربیت در دوران شیوع کرونا برگزار شد.

 

کد خبر 1032840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha