۷۷ بیمار در کاشان و آران و بیدگل بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در حال حاضر ۷۷ بیمار حاد تنفسی در دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا(ع) آران و بیدگل بستری هستند که ۱۰ بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دکتر «سید علیرضا مروجی» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: طی شبانه روز گذشته ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کوئید ۱۹ در شمال استان اصفهان بستری شده اند که از این تعداد ۱۲ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۴ نفر در بیمارستان سید الشهدا(ع) آران و بیدگل هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشته ایم اما در حال حاضر ۷۷ بیمار حاد تنفسی در دو بیمارستان منطقه بستری و از این تعداد ۱۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان هستند.

 

مروجی در ادامه اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۳۶ هزار و ۷۵۷ بیمار به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده اند و ۸ هزار و ۶۸۵ نفر از بیمارستان های منطقه ترخیص شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: تاکنون نتیجه آزمایش ۱۴ هزار و ۳۲۰ نفر در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مثبت بوده است./

کد خبر 1032867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha