کم کاری در خدمت به مردم پذیرفتنی نیست

آیت الله فلاحتی با تاکید بر ضرورت تشخیص اولویت ها در رسیدگی به امور محرومان توسط مسئولان گفت: کم کاری در خدمت به مردم پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز(دوشنبه، ۱۱ اسفند) در هفتمین جلسه شورای هماهنگی شرکت های تابعه بنیاد مستضعفان در استان با اشاره به اینکه انفال پس از پیامبر گرامی اسلام(ص) در اختیار اهل بیت(ع) قرار دارد و در دوران غیبت نیز در اختیار ولی فقیه در حکومت شیعی است گفت: انفال تحت زعامت ولی فقیه است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه تشکیل بنیاد برکت، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و … برای ساماندهی فعالیت های زیر مجموعه ولی فقیه در جامعه اسلامی است خواستار ایجاد رابطه بیشتر شرکت های تابعه بنیاد مستضعفان در گیلان با نماینده ولی فقیه در استان شد.

 

وی ترسیم افقی روشن برای فعالیت‌های این بنیاد را موجب کارآمدی و تسهیل گری بیشتر دانست و افزود: این امر منجر به شناسایی بهتر محرومان و معرفی آنها به دستگاه های مربوطه می‌شود.

 

فلاحتی با بیان اینکه فعالیت‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که مقام معظم رهبری آزرده نشوند تصریح کرد: خدمت به مردم مهم ترین فعالیت شرکت های تابعه بنیاد مستضعفان است و تمام برنامه ها در جامعه اسلامی باید به خدمت رسانی به مردم منتهی شود.

 

وی با تاکید بر اینکه شرکت های تابعه بنیاد مستضعفان باید رابطه قوی با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) داشته باشند اظهارداشت: در اینکه حقی را استیفا کنید و آن را به صاحب حق برسانید باید دقت بسیار داشته باشید و در این راستا هیچ توقع شخصی برای کسی نداریم و در کنار مسئولان مربوطه هستیم تا برای منافع عمومی تلاش کنید.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان بر شناسایی اولویت ها در رسیدگی به امور محرومان تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: مسئولان در راه خدمت نباید خستگی به خود راه دهند و کم کاری از متولیان پذیرفتنی نیست.

 

کد خبر 1032945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha