برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم اولویت اصلی است

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه هدف اصلی ما در انتخابات ۲۸خرداد ۱۴۰۰ برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در سایه امنیت است، تاکید کرد: این انتخابات باید برگ زرین دیگری به افتخارات این نظام بی‌افزاید و شرایط را برای یاس و ناامیدی دشمن فراهم بیاورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «محمدصادق اکبری» بعدازظهر امروز دوشنبه(۱۱اسفند) در نشست اعضای دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی»نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در حاشیه انتخابات سال جاری و این رخداد بزرگ با امانتداری، بی‌طرفی و قاطعیت در انجام وظایف در خدمت مردم باشیم.

رئیس کل دادگستری و  از اعضای هیات نظارت بر انتخابات در مازندران افزود: وظیفه قوه قضاییه پیشگیری از بروز جرایم و تخلفات است و در صورت اینکه اقدامات پیشگیرانه کافی نبود در صورت تحقق جرم در قالب ستاد تشکیل شده در مرکز استان و شهرستان‌ها طی هماهنگی‌های لازم با اتحاد و یکپارچگی انجام وظیفه خواهیم کرد تا انتخاباتی سالم با حضور حداکثری در استان برگزار شود‌.

 

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه هدف اصلی ما در انتخابات ۲۸خرداد ۱۴۰۰ برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در سایه امنیت است، تاکید کرد: این انتخابات باید برگ زرین دیگری به افتخارات این نظام بی‌افزاید و شرایط را برای یاس و ناامیدی دشمن فراهم بیاورد.

 

رئیس کل دادگستری مازندران اذعان کرد: با توجه به شرایط کرونایی برای پیشگیری از ازدحام صندوق بالای هزار نفر را نخواهیم داشت، امکان دو روزه شدن انتخابات وجود ندارد.

کد خبر 1032952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha