افزایش۲۵  درصدی مصرف آب در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت:۲۵ درصد مصرف آب در سیستان و بلوچستان به دلیل خانه تکانی پایان سال افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «علیرضا قاسمی» در مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان با اشاره به یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب اظهار داشت: تغییر و تحولات در حوزه انتصاب مدیران تاکتیک مدیریتی را تغییر می دهد و  روشهای انجام کار را اصلاح و بهبود می بخشد.

 

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان با تأکید بر اینکه هر گونه رشدی باید برنامه ریزی و هدفمند  باشد، ادامه داد: امور آب و فاضلاب زاهدان دستگاه های خدمات رسانی استاندارد و نوین دارد.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان در ادامه به طرح یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: ویروس کرونا ما را برآن داشت که  با تدوین چند برنامه و اولویت هم از جان همکاران خودمان در مقابل ویروس کرونا محافظت کنیم و نیز تلاش مجدانه برای خدمت رسانی مطلوب در دستورکار قرار گرفت.

 

وی از افزایش  ۲۵ درصدی مصرف آب در روزهای پایانی سال به دلیل خانه تکانی اشاره کرد و افزود:  با اضافه شدن سنت خانه تکانی به حجم استفاده مردم از آب، شاهد افزایش مصرف به میزان ۴۰% شدیم.

 

قاسمی با بیان اینکه با تشکیل جلسات بحران به منظور تأمین نیاز آبی استان، موضوع مدیریت شد تصریح کرد: مجموعه آبفای استان در این شرایط سخت، پای کار بودند تا خللی در امر خدمت رسانی ایجاد نشود.

 

وی همچنین یادآور شد: با توجه به طرح یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی و افزایش مراکز خدمت رسانی به مردم ، امیدواریم روز به روز شاهد ارتقاء خدمات این شرکت و رشد و تعالی آبفای زاهدان در همه حوزه ها باشیم.

 

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مهندس حسین پور مدیر پیشین امور آبفای شهرستان زاهدان، طی حکمی از سوی علیرضا قاسمی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای استان امید حسینی بعنوان سرپرست امور آبفای این شهرستان منصوب شد.

کد خبر 1033018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha