رشد ۶ درصدی تناژ بار حمل شده توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان در سال جاری

شکری گفت: تناژ بار حمل شده توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۶ درصدی حکایت دارد.

«ارسلان شکری»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت : تناژ بار حمل شده توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۶ درصدی حکایت دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود : امسال بالغ بر یازده میلیون و هفتصد هزار تن کالا در قالب نزدیک به ۸۱۵ هزار سفر جابجا شده  که در تعداد سفر نیز تا آخر بهمن ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد رشد ۴ درصدی بوده ایم.

 وی ادامه داد: در بحث تناژ حمل سیمان هم خوشبختانه با جاباجایی افزون بر سه میلیون و ششصد هزار  تن سیمان شاهد رشد ۲۵ درصدی نسبت به مدت زمان سال گذشته هستیم.

 شکری بیان کرد: همچنین تعداد سفر انجام شده برای حمل تناژ سیمان نیز در این مدت ۱۷/۵ درصد رشد داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: حمل ونقل، پایه های پل رابطی است که بخشهای مختلف جوامع با عبور از روی آن، به سمت توسعه پایدار حرکت می کنند و با توجه به این موضوع و نیاز بازار و اهمیت حمل و نقل بار در شرایط کنونی ، ناوگان حمل و نقل استان آمادگی کامل دارد تا با هر تعداد سفر که لازم است در خدمت برطرف کردن نیازهای اقشار مختلف جامعه باشد.

کد خبر 1033019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha