حاشیه شهر ایلام از نخاله‌های ساختمانی باید پاکسازی شود

فرماندار ایلام با بیان اینکه باید متولیان امر از جمله شهرداری‌ها و راهداری ضمن پاکسازی اهتمام ویژه ای در مدیریت و نظارت دائم داشته باشند، گفت: حاشیه شهر ایلام از نخاله‌های ساختمانی باید پاکسازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «خیرالله گراوند» روز سه شنبه در جلسه مدیریت پسماند شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: در آستانه سال نو و عید نوروز قرار داریم اما متاسفانه آلودگی حاشیه شهر و مسیرهای ورودی و خروجی و کمربندی شمالی به وسیله نخاله‌های ساختمانی علاوه بر بر هم زدن چهره شهر خطرات زیست محیطی و بهداشتی فراوانی ایجاد کرده است.


وی افزود:  باید متولیان امر از جمله شهرداری‌ها و راهداری ضمن پاکسازی اهتمام ویژه ای در مدیریت و نظارت دائم داشته باشند.


گراوند بیان کرد: با توجه به فصل زمستان و بارش ها و نزولات آسمانی در این فصل وجود خاک و نخاله های ساختمانی در کانال ها و حریم کانال های شهر موجب گرفتگی آبراه ها و مسیر هدایت آبهای بالا دست و انتقال حجم بالای نخاله ها و مصالح ساختمانی به داخل کانال ها و انهار سطح شهر می شود که بخش عظیمی از آبگرفتگی های سطح شهر ناشی ازین تخلیه های غیرمجاز می باشد که نیازمند تخلیه و‌ پاکسازی توسط دستگاهای متولی است.

 

وی با اشاره به بخش سیوان یادآور شد: در بخش سیوان نیز با توجه به قرار گرفتن در بالا دست سد ایلام، بخشداری باید با جدیت و با کمک دستگاه ها و دهیاری ها نسبت به پاکسازی و جمع آوری پسماندها اقدامات لازم صورت دهند.


فرماندار ایلام  بیان کرد: در آستانه سال جدید در راستای زیبا سازی شهر و روستاها شهرداری و بخشداری ها تمهیدات لازم برای زیباسازی شهر و روستا به عمل آورند.

 

وی از دستگاهای متولی خواست تا نسبت به نصب علائم و تجهیزات ترافیکی، خط کشی راه ها و حذف نقاط حادثه خیز و نصب گاردریل و آموزش رانندگان اقدامات لازم صورت دهند.

 

کد خبر 1033055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha