برگزاری «کرسی مطالبه گری» در کانون «الزهرا (س)»

حضوری از برگزاری «کرسی مطالبه گری» با حضور مسئولان شهرستان جهرم در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در جامعه امروز، مردم یک ضلع آبادانی و پیشرفت هر شهر هستند و بدون آنها نمی توان شاهد تعالی و توسعه کشور بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: از این رو مطالبه گری مردم از مسئولان به عنوان یک راهکار برای توسعه مناطق و همچنین رفع مشکلات به حساب می آید که در صورت تحقق آن می توان بسیاری از مشکلات را حل و فصل کرد.

 

وی با اشاره به اینکه فرهنگ مطالبه گری، نیاز امروز جامعه است، عنوان کرد: مساجد و کانون های فرهنگی و هنری در این زمینه می توانند نقش بسزایی ایفا کنند.

 

حضوری با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در این زمینه فعالیت های ویژه ای داشته است، خاطرنشان کرد: این برنامه که پیش از شیوع ویروس کرونا به شکل ویژه در این کانون فرهنگی و هنری انجام شده است با رویکرد توسعه و پیشرفت شهرستان و کمک به برطرف شدن مشکلات از نواقص از چهره این خطه از کشورمان صورت گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه «کرسی مطالبه گری» با حضور مسئولان مختلف تا کنون در این کانون فرهنگی و هنری انجام شده است، خاطرنشان کرد: این مهم به ارتباط 2 سویه مردم و مسئولان کمک بسزایی می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم، ادامه داد: در آخرین برنامه طرح «کرسی مطالبه گری» که در شب های گذشته به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار شد، میزبان «خسرو رزمجویی» فرمانده انتظامی شهرستان جهرم بودیم.

 

وی اضافه کرد: در این برنامه که با حضور اهالی مسجد، نمازگزاران و اعضای کانون فرهنگی و هنری، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار شد، فرمانده انتظامی شهرستان جهرم پاسخگوی مطالبات مردم بود.

 

حضوری اذعان کرد: رزمجویی پس از ارائه گزارش از فعالیت های سازمان زیر مجموعه خود، به سوالات اهالی مسجد در زمینه های مختلف پاسخ داد.

 

به گزارش شبستان، اجرای برنامه «کرسی مطالبه گری» در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در راستای طرح ملی «ایران قوی» و در قالب رواق «همدلی» برگزار شده است.

کد خبر 1033075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha