تفکیک و ساخت و ساز  بدون اخذ مجوز در اراضی کشاورزی جهرم ممنوع است

جوکار گفت: هرگونه تفکیک، قطعه بندی، دیوار گذاری و ساخت و ساز در اراضی کشاورزی شهرستان جهرم بدون اخذ مجوز، از مصادیق تغییرکاربری غیرمجاز بوده و ممنوع است.

«علی جوکار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به استناد قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، هرگونه تفکیک، قطعه بندی، دیوار گذاری و ساخت و ساز در اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوز، از مصادیق تغییرکاربری غیرمجاز بوده و ممنوع است. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم افزود: از مالکین و خریداران اراضی باغی و زراعی واقع در منطقه «محمدآباد» (جاده جهرم - لارستان - اراضی وزیری) می خواهیم هرچه سریعتر نسبت به توقف عملیات تفکیک و قطعه بندی اقدام و اراضی موصوف را به حالت اولیه اعاده وضع کنند.

 

وی بیان کرد: در غیر این صورت مطابق قانون، تمامی تغییرکاربری های غیرمجاز قلع و قمع و با متخلفین مطابق قانون برخورد می شود.

 

جوکار خاطرنشان کرد: از همشهریان نیز تقاضا می شود قبل از خرید هرگونه اراضی کشاورزی به خصوص اراضی تفکیک شده با مساحت های هزار، ۲ هزار و پنج هزار متر مربعی و حتی قطعات بزرگتر، از اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی استعلام تا از فرصت طلبی سودجویان، جلوگیری به عمل آید.

کد خبر 1033083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha