جشن نیکوکاری  برگزار می شود / اجرای این طرح  دل بسیاری از خانواده ها و کودکان نیازمند را شاد می کند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» با همدلی اقشار مختلف مردم از ۱۳ تا ۱۵ اسفندماه در مناطق مختلف استان اجرا می شود.

«حسین دشتی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» با همدلی اقشار مختلف مردم از 13 تا 15 اسفندماه در مناطق مختلف استان اجرا می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل تصریح کرد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا زیرساخت های لازم برای مشارکت مردم به صورت غیرحضوری نیز فراهم شده است که امیدواریم خیرین و نیکوکاران همچون سال های قبل مشارکت خوبی در این طرح احسان داشته باشند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: با اجرای این طرح هر ساله دل بسیاری از خانواده ها و کودکان نیازمند را شاد می کند و همه اینها با مشارکت مردم خیر در آستانه سال نو صورت می گیرد.

 

دشتی تاکید کرد: هفته «احسان و نیکوکاری» پیش مقدمه ای برای استقبال از سال جدید و ایام نوروز است که دل های همه افراد جامعه را شاد کنیم.

 

وی اظهار داشت: 80 هزار نفر در قالب 41 هزار خانواده تحت حمایت این نهاد هستند و امیدواریم با مشارکت مردم در هفته احسان و نیکوکاری بتوانیم بخشی از نیازهای این خانواده های برای سال جدید تهیه و تامین کنیم.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: جشن نیکوکاری در روزهای 13 و 14 اسفندماه از طریق پایگاه های مستقر در سطح شهرها، مساجد و مراکز نیکوکاری برگزار می شود و روز 15 اسفندماه نیز در مصلی های نماز جمعه مستقر خواهند شد.

 

دشتی خاطر نشان کرد: خیرین و نیکوکاران هم استانی با مراجعه به وب سایت اینترنتیemdad.ir  و یا از طریق کد آنی پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل نیز می توانند کمک های خود را به صورت غیر حضوری پرداخت کنند.

 

وی اذعان داشت: تمهیدات لازم برای مشارکت دانش آموزان نیز در نرم افزار «شاد» فراهم شده است و امیدواریم با مشارکت والدین در این امر آموزش های لازم در احسان و نیکوکاری را به فرزندان خود بیاموزند.

 

کد خبر 1033086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha