سومین حرم اهل بیت (ع) با برگزاری کنگره ملی از سربازان گمنام امام زمان (عج) تجلیل می کند

ده بزرگی گفت: شیراز در فروردین ۱۴۰۰به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) میزبان نخستین کنگره ملی شعر «مکتب گمنامی» خواهد بود و از سربازان گمنام امام زمان (عج) تجلیل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احد ده بزرگی»، امروز (سه شنبه 12 اسفند) از تکریم سربازان گمنام امام زمان در کنگره ملی شعر «مکتب گمنامی» خبر داد و به خبرنگاران گفت: همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در فروردین ۱۴۰۰، شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) میزبان نخستین کنگره ملی شعر مکتب گمنامی خواهد بود و از سربازان گمنام امام زمان (عج) تجلیل خواهد کرد.

دبیر علمی نخستین کنگره ملی شعر «مکتب گمنامی» افزود: بر این اساس تمامی شاعران می توانند آثار خود را تا 28 اسفند جاری به پست الکترونیکی maktabe1400@gmail.com ارسال کنند.

وی با اشاره به برگزاری این کنگره در چهار بخش بیان کرد: کنگره ملی شعر «مکتب گمنامی» در قالب های شعر کلاسیک، شعر نو، ترانه و سرود و تصنیف و شعر کودک و نوجوان برگزار خواهد شد و محدودیت سنی برای شرکت کنندگان وجود ندارد.

ده بزرگی ادامه داد: برای برگزیدگان هر یک از بخش ها به تفکیک ۴۰ میلیون ریال به نفرات اول، ۳۰ میلیون ریال به نفرات دوم و ۲۰ میلیون ریال به نفرات سوم جایزه در نظر گرفته شده است.

وی با اعلام مضامین شعرهای ارسالی گفت: مکتب گمنامی، پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، مکتب گمنامی، آرامش و امنیت مردم و مکتب گمنامی، سرباز گمنام شهید/ سرباز گمنام، مجاهدت های خاموش/ سرباز گمنام،  دفاع از ولایت و رهبری/سرباز گمنام،  صیانت از امنیت کشور و مردم/ سرباز گمنام،  سالک کوی توکل و طریق توسل/ سرباز گمنام،  پرورش یافته قرآن و نگاه نافذ امام موضوعات این کنگره شعر ملی هستند و هر شرکت کننده می تواند حداکثر 2 اثر در هر بخش ارسال کند.

ده بزرگی فزود: آثار باید به صورت پیوست و در قالب word ارسال شود و در آن نشانی، تلفن تماس، کد ملی و تاریخ تولد نیز درج شده باشد.

وی اعلام کرد: شرکت کنندگان می توانند از طریق سایت حوزه هنری فارس به نشانی www.artfars.ir و صفحه اینستاگرام به نشانی @maktabe1400 و شماره واتساپ 09055383385 اطلاعات لازم را کسب کنند.

کد خبر 1033106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha