۷۰درصد جمعیت تحت پوشش کمیته امداد مازندران بانوان هستند

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه ۷۰ درصد جمعیت تحت پوشش کمیته امداد استان مازندران بانوان هستند ، گفت:این نهاد در توانمند سازی مددجویان توجه ویژه دارد و تسهیلات اشتغال به آنها داده می شود تا به خودکفایی برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۱۲اسفند) در نشست با «سمیه قاسمی طوسی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت مدیرکل امور بانوان استان در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و مددجویان، اظهار کرد:۷۰درصد جمعیت تحت پوشش کمیته امداد استان  بانوان  هستند و این نهاد برنامه های مختلفی را برای توانمندسازی آنها دارد.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: تعاملات موجب تسهیل در امور بانوان تحت حمایت شده و به مددجویان با حفظ کرامت و عزت خدمات ارائه می شود.

 

به گفته حجت الاسلام عالیشاه در این دیدار مقرر شد تا همکاری لازم با کمیته امداد داشته باشند ارتباط با خیران داشته باشند تا کمک ها به سمت مددجویان سوق داده شود.

 

وی بابیان اینکه نقش خانم ها در خدمت رسانی به مددجویان موثر است به طرح ایران مهربان اشاره کرد و گفت: ۹۴هزار کارمند در استان داریم که قشر عظیمی از آنها بانوان بوده  و در کارشان هم موفق هستند.

 

حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد:بانوان شاغل در قالب طرح «هرکارمند حامی یک فرزند معنوی» با ماهیانه حداقل  ۱۰هزارتومان می توانند به مددجویان مساعدت کنند و اگر بانوان دست به دست هم دهند به ایتام کمک کنند می توانیم سرانه ۳۰۰هزار تومانی ایتام را تا ۷۰۰هزار تومان افزایش دهیم.

 

وی گفت:کمیته امداد برنامه فرهنگی برای مددجویان برگزار می کند و این برنامه ها در شرایط کنونی در فضای مجازی انجام می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه افزود: این نهاد در توانمند سازی مددجویان توجه ویژه دارد و تسهیلات اشتغال به آنها داده می شود تا به خودکفایی برسند.

 

وی گفت:در سال ۱۴۰۰ برای ارائه خدمات مختلف به مددجویان مانند احداث مسکن، اشتغال، برنامه ریزی شده است.

 

 

کد خبر 1033163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha