آیین اختتامیه چهارمین جشنواره کشوری رویش در اصفهان برگزار شد

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره کشوری رویش دانشگاه پیام نور در اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان «محمدرضا جلالی» رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان صبح امروز در آیین اختتامیه جشنواره کشوری رویش دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشگاه پیام نور  با رتبه یک آموزش الکترونیکی رسالت خودش را بخوبی انجام داد و آماده خدمت رسانی به دیگر دانشگاه ها نیز هست.

 

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان افزود: در عین حال با طراحی جشنواره های مختلف زمینه رقابت سالم و بروز استعدادهای دانشجوها را فراهم نمود.

 

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان اصفهان در جشنواره های مختلف حضور فعال داشت که نمونه آن این چهارمین جشنواره رویش است که به میزبانی اصفهان در این شهر رویش ها با ۲۳ هزار شهید برگزار شد اذعان کرد: چهارمین جشنواره رویش امسال به طور ویژه مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت و علیرغم اینکه تمام جشنواره ها به دلیل شرایط کرونا با ریزش همراه بوده ولی جشنواره رویش با دریافت حدود هزار اثر بیشتر از سال گذشته توانست مخاطبان زیادی را جذب کند. 

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۴۲۲ اثر به دبیرخانه ارسال شد که مرهون اطلاع رسانی گسترده در شبکه های مجازی بود که لازم از از حمایت های مسئولان تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

 

جلالی یادآور شد: به اذعان کمیته داوران در حوزه های مختلف آثار فاخری از سوی دانشجویان سراسر کشور واصل شد و در دو بخش فردی و گروهی بصورت کانونهای فرهنگی اجتماعی عرضه شد.

 

وی در پایان تصریح کرد: میزبان بعدی استان فارس خواهد بود که پنجمین جشنواره ان شاءالله با گستردگی بیشتر و آثار ارزنده همراه گردد.

کد خبر 1033178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha