توسعه صنعت مدرن قطار شهری کار بسیار سخت و دشواری است

موحدی زاده با بیان اینکه امیدوارم ایستگاه سلامت و پایانی خط ۲ نیز در سال ۱۴۰۰ تکمیل و به بهره‌برداری برسد، گفت:توسعه صنعت مدرن قطار شهری کار بسیار سخت و دشواری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حمیدرضا موحدی ‌زاده» امروز(۱۲ اسفند) در آیین افتتاح دومین دسترسی ایستگاه شهید کاوه خط ۲ قطارشهری مشهد که با حضور فرماندار، جمعی از اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران شهری مشهد برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی عوامل اجرایی احداث پروژه قطارشهری، اظهارکرد: این تلاش بی‌وقفه در جهت توسعه خطوط مترو مشهد، قابل تحسین است.

 

نایب رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه امیدوارم ایستگاه سلامت و پایانی خط ۲ نیز در سال ۱۴۰۰ تکمیل و به بهره‌برداری برسد، گفت:توسعه صنعت مدرن قطارشهری کار بسیار سخت و دشواری است.

 

وی ادامه داد: گفت: در عین حال، بهره‌گیری از این صنعت حمل‌ونقل عمومی، در کلانشهرها، نقس بسزایی در تسهیل و روان‌سازی ترافیک، غلبه بر آلودگی هوا و بحث‌های پدافند غیرعامل دارد و جابجایی مسافر نیز در سریعترین زمان ممکن میسر می‌شود.

 

موحدی زاده با بیان اینکه مدیریت شهری مشهد عزم و اراده جدی برای بهره‌گیری از تکنولوژی و صنعت قطارشهری دارد، تصریح کرد: امیدواریم علیرغم همه تنگناها و مشکلات مالی پیش‌روی کشور و مدیریت شهری، به وعده‌های داده شده در سال ۱۴۰۰ دست یابیم و شهروندان از مواهب این ساخت‌وساز بهره‌مند شوند.

کد خبر 1033222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha