روحانیون باید در قبال هجمه فرهنگی دشمنان هوشیار باشند

ماموستا محمدی، گفت: در جامعه امروزی وظیفه جامعه روحانیت سنگین است و باید همگی بکوشیم در قبال هجمه فرهنگی دشمنان هوشیار باشیم .

ماموستا سید محمد محمدی امام جمعه روانسر درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  دشمنان به دنبال تفرقه و ایجاد دودستگی در میان مسلمانان هستند و همه روحانیون به عنوان پرچمدار وحدت و بصیرت موظف اند در مقابله با دشمنان بکوشند و اجازه سواستفاده به آنان را ندهند.

 

وی با اشاره به اینکه  وحدت و تقریب از موضوعات مهمی است خاطرنشان کرد: درسایه همین وحدت است که می توانیم موجبات امنیت و آرامش را فراهم کنیم.

 

امام جمعه روانسر بابیان اینکه امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور پررنگ روحانیت در عرصه دینی و فرهنگی است، افزود: حضور اثرگذار روحانیت در عرصه های مختلف دینی و فرهنگی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی را در جامعه کاهش خواهد داد.

 

ماموستا محمدی با اشاره به اینکه روحانیت باید محور همه فعالیت های دینی و فرهنگی در جامعه قرار گیرد، تصریح کرد: انزوای روحانیت خواست و هدف دشمن است که نباید در جامعه اسلامی شاهد آن باشیم و تجربه ثابت کرده هر جا روحانیت حضور مستمر داشته، ضمن تقویت اعتقادات و باورهای دینی مردم، آسیب ها و مشکلات اجتماعی نیز به حداقل ممکن کاهش یافته است.

 

وی گفت: روحانیون بابد با تلاش و زحمات خود به ارشاد و راهنمایی و تبلیغ دین مبین اسلام و عقاید معتدل بپردازند و ماهم انتظار داریم که ماموستایان با کلیه اقشار جامعه و بخصوص قشر جوان ارتباط نزدیک و خوبی داشته باشند و آنان را از دسیسه های دشمنان آگاه ساخته و اجازه تفرقه و نفاق به آنان ندهند.

 

کد خبر 1033247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha