افزایش سرقت های خرد در خراسان جنوبی/ گلایه از سهل انگاری مردم

حسینی از افزایش سرقت های خُرد در سال جاری خبر داد و گفت: خوشبختانه در خراسان جنوبی سرقت مسلحانه و خشن نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «غلامرضا حسینی» امروز (۱۲ اسفند) در دومین نشست کارگروه پیشگیری از سرقت که در دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات اقتصادی، اعتیاد، بیکاری و توقع خانواده ها از افراد از مهمترین دلایل سرقت در استان است.

 

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از افزایش سرقت های خُرد در سال جاری خبر داد و افزود: خوشبختانه در خراسان جنوبی سرقت مسلحانه و خشن نداریم.

 

وی با اشاره به سرقت احشام در برخی نقاط استان، بیان کرد: به رغم هشدارهای پلیسی، متاسفانه مال باختگان در حفظ و حراست از اموال و احشام خود و عمل به هشدارهای پلیسی کوتاهی می کنند.

 

حسینی ادامه داد: صاحبان احشام باید بیشتر حفظ امنیت اماکن دامی خود را مورد توجه قرار دهند و همچنین استفاده از حیوانات نگهبان اهلی مانند سگ در اطراف محل نگهداری احشام نیز می‌تواند در امر کاهش سرقت مؤثر باشد.

 

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی بر نصب و ارتقای دوربین های شهری با همکاری شهرداری و سایر دستگاه ها تأکید کرد و افزود: استقرار دوربین‌ها به عنوان سرمایه‌گذاری در تامین امنیت محسوب می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به کلاهبرداری های حوزه ارزهای دیجیتال، تصریح کرد: نباید افراد بدون دانش ناکافی وارد این حوزه شوند ضمن اینکه ارز دیجیتالی هیچ منفعتی برای کشور ندارد.

 

حسینی با بیان افزایش ۳۳ درصدی وقوع سرقت در امکان دولتی، از مدیران دستگاهها و نهادهای استان خواست تا برای جلوگیری از سرقت در ایام نوروز ضمن رعایت نكات ایمنی، هشدارهای انتظامی را جدی بگیرند و مراقبت بیشتری از اموال عمومی داشته باشند.

 

 

کد خبر 1033254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha